Klachtenprocedure

Bent u het ergens niet mee eens, bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Laat het ons weten, dan kunnen we een oplossing zoeken. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken bij ons.

Wat is een klacht?
Een klacht is een uiting van onvrede van een cliënt over de dienstverlening of over personen, die werkzaam zijn bij en/of voor HR(QI) B.V. Een klacht kan over tal van onderwerpen gaan, zoals de behandeling, de training, de advisering, de bejegening, en/of de organisatie.

Waar kunt u terecht met uw klacht?

  • U bespreekt uw klacht in eerste instantie met de persoon die de klacht heeft veroorzaakt
  • U bespreekt uw klacht met de klachtenfunctionaris
  • Mocht u er niet uitkomen dan bespreekt u de klacht met de directeur. Uiteindelijk beslist de directeur, nadat hij zich heeft laten adviseren door de klachtenfunctionaris.

Hoewel u geadviseerd wordt de stappen in deze volgorde te nemen, bent u geheel vrij een andere volgorde aan te houden. Voor het indienen van een klacht kunt u zich schriftelijk of persoonlijk wenden tot de directeur HR(QI) B.V.

Bespreken met betrokkenen
Voor een snelle oplossing van uw klacht kunt u direct contact opnemen met degene die naar uw mening uw klacht heeft veroorzaakt. Als u dit niet wilt, of dit gesprek levert onvoldoende resultaat op, kunt u zich direct wenden tot de directeur HR(QI) B.V. of de klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris
HR(QI) B.V. heeft een klachtenfunctionaris, mevrouw mr. M.S. van Laaren. Het is de taak van de klachtenfunctionaris om met uw instemming te bemiddelen en te komen tot een oplossing van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en zal onpartijdig en onbevooroordeeld beoordelen.
De klachtenfunctionaris is gehouden aan geheimhouding.

U kunt uw klacht sturen naar info@hrqi.nl ter attentie van de directeur of klachtenfunctionaris.